dissabte, 13 de febrer del 2016

Vivint i somiant!

Ahir vaig somiar
un trosset més de la meva vida.
Altre cop de bon matí
em vaig despertar dormint.
Somiant i vivint alhora.
No recordo ben bé
com anava aquest somni.
El que si recordo
és que hi havia molta gent
i que tots somreien.
Allò que més em va sobtar
és que eren rialles sinceres,
agraïdes, confortants,
com les que et dedica
aquell amic de tota la vida.
Semblaven trobar-se
còmodes al meu costat
i no cal dir, que jo al seu.
Tot era tant perfecte!
Com si algú escrupulosament
s'hagués dedicat a escriure el guió,
i com sempre passa en els somnis
aquest tocava fons.
La fosca nit s'apoderava de mi
i em manava que anés a dormir.
Altre cop enmig la foscor
m'ha tocat dormir depressa
amb el dos ulls ben oberts
i empenyent ben fort les hores
I així poder esgarrapar-li
uns minuts més al demà!!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Colometa

Cada  cop que la veig, els ulls se'm cristalitzen,  els pulmons s'eixamplen i el cor em batega generós. Bum, bum, bum, bum! Tan sols...