dimecres, 17 de desembre del 2014

Canvi d'oli i filtres

Arribats els quaranta
la cosa es complica, i molt.
Poc a poc i sense adonar-nos-en
el nostre cos ens va canviant.


Un bon dia davant del mirall
t'adones que tens arrugues
i just l'endemà quin esglai
a la bàscula, el pes ha augmentat.
Llavors decideixes corrent
anar a fer-te una analítica.
I aquí bé la gran cagada!
Esvaït a la consulta 
i amb un potet de pipí a la mà
veus com te la van xarrupant.
Diuen que la sang es regenera
però just aquesta que m'han pres
era la que es preocupava
de regar el meu cervell
i per això continuo ben perdut
fins que arribi la sentència
i em confirmi, el que em temia
"la passa de colesterol he enganxat"
i és que algú m'ha dit que s'empega
igual que un refredat!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Colometa

Cada  cop que la veig, els ulls se'm cristalitzen,  els pulmons s'eixamplen i el cor em batega generós. Bum, bum, bum, bum! Tan sols...