diumenge, 15 de febrer del 2015

... als qui els agraden altres homes.

Desde que el món és món
que existeix homes
als qui els agraden altres homes.
Algun cop t'has sentit atret?
Mai t'has quedat distret?
Tot veient un club d'ambient
ple d'homes forts i amb camisa.
Fumant cigars d'aquells tan cars.
Quants cops t'has burlat d'algú
que et semblava que era gay
i quants he estat jo qui se'n reia?
Injustament molts hem fet escarni
malauradament tots ens em mofat.
Sense saber que tu podries ser-ho.
Pot ser el teu pare, el teu padrí
o el carnus del teu veí
fins i tot el fill que ha d'arribar
qui sap si un dia li anirà.
Algú m'ha dit l'electricista
ahir em van dir
del teu dentista
I per què no?
Fins i tot jo!!!



1 comentari:

Colometa

Cada  cop que la veig, els ulls se'm cristalitzen,  els pulmons s'eixamplen i el cor em batega generós. Bum, bum, bum, bum! Tan sols...