diumenge, 12 d’abril del 2015

La millor poesia del Món

El somni de qualsevol poeta
és fer una poesia molt bona
la qual  el faci famós.
Una poesia que la gent
s'emocioni al sentir-la
i que ningú que la llegeixi
o la senti recitar pugui dir,
que no li ha agradat.
Harmoniosa en la cantarella
i amb les paraules tan ben lligades
que fins i tot el propi autor
al·lucini cada cop que l'escolta.
El meu somni va un xic més enllà
després d'haver escrit moltes poesies
que fins i tot jo mateix
m'escandalitzo al sentir-les,
ara tinc molt clar
que qualsevol dia d'aquests,
escriurè damunt d'un paper
la millor poesia del món.
Però mentre això no arriba
tu fidel lector, no perdis l'esperança
i torna a pujar quan vulguis
al nostre tractor de l'amor!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Colometa

Cada  cop que la veig, els ulls se'm cristalitzen,  els pulmons s'eixamplen i el cor em batega generós. Bum, bum, bum, bum! Tan sols...